Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuły i poradniki Social Media:

Jak stworzyć dla wirtualnego uczestnika prawdziwą wartość

pr

Kilka słów:

Nie każdy może uczestniczyć w twoim evencie tak, jakbyś sobie tego życzył. Nie oznacza to jednak, że nie możesz zwiększyć zasięgu swojego wydarzenia o kilka tysięcy procent, jeśli tylko znajdziesz rozwiązanie dla siebie.

Jak stworzyć dla wirtualnego uczestnika prawdziwą wartość

Więcej

Moduły Prestashop - możliwości indywidualizacji sklepu

LH

Kilka słów:

Sklepy oparte na systemie Prestashop to jedno z najpopularniejszych rozwiązań na rynku sprzedaży internetowej. Ułatwiają one i uproszczają procedurę otworzenia e-sklepu. Nie zawsze jednak gotowy szablon ma wszystkie rozwiązania, których potrzebuje dany handlowiec.

Moduły Prestashop - możliwości indywidualizacji sklepu

Więcej

Marketing internetowy dla obiektów – Jaki jest najskuteczniejszy ?

WP

Kilka słów:

Mówi się coraz więcej na temat marketingu z wykorzystaniem medium internetu oraz witryny WWW. Jak to się przekłada na promocje np. usług hotelarskich oraz gastronomicznych, czy z tego skorzystać a jeżeli tak to na co warto zwrócić uwagę - na te pytania postaramy się odpowiedzieć w artykule poniżej. Zapraszamy!

Marketing internetowy dla obiektów – Jaki jest najskuteczniejszy ?

Więcej

3 praktyczne wskazówki, jak skutecznie prowadzić fanpage

KBR

Kilka słów:

W XXI wieku, w dobie Internetu, który przeniknął do niemal każdej sfery ludzkiego życia jednym z podstawowych warunków skutecznego marketingu internetowego jest posiadanie firmowej strony internetowej.

3 praktyczne wskazówki, jak skutecznie prowadzić fanpage

Więcej

Content marketing – wyzwanie dla małych i średnich firm

KBR

Kilka słów:

Content marketing jest obecnie najlepiej rokującą na przyszłość gałęzią marketingu. Podczas, gdy wiele form oddziaływania na użytkowników internetu wyczerpało już swoją formułę, marketing treści nie tylko zwiększa swoją skuteczność w walce o klienta, ale też rozwija się jego instrumentarium, powstają nowe rozwiązania, które pozwalają coraz szybciej docierać do większej liczby odbiorców.

Content marketing – wyzwanie dla małych i średnich firm

Więcej

Niezwykli ludzie, ciekawe spotkania – 5 lat z Centrum Konferencyjnym WPP we Wrocławiu.

Centrum Konferencyjne Wrocławskiego Parku Przemysłowego

Kilka słów:

Wiosną tego roku mija pięć lat, odkąd Centrum Konferencyjne WPP zaprasza na Spotkania biznesowe w wyjątkowym otoczeniu. Tak brzmi hasło przewodnie i misja tego miejsca, zlokalizowanego w industrialnym krajobrazie Wrocławskiego Parku Przemysłowego.

Niezwykli ludzie, ciekawe spotkania – 5 lat z Centrum Konferencyjnym WPP we Wrocławiu.

Więcej

Rozwój hotelu we współczesnych realiach.

M-S-M

Kilka słów:

W każdym przedsiębiorstwie, w każdej firmie i w każdym hotelu – odpowiednie zarządzanie pozwala na rozwój, innowacyjność i stabilizację. W dzisiejszych czasach klient przestaje zadawać sobie pytanie „dokąd jechać na wypoczynek”, ale „po co” i to należy sobie jak najszybciej uzmysłowić wdrażając kolejne rozwiązania.

Rozwój hotelu we współczesnych realiach.

Więcej

Skuteczna promocja w Internecie

A

Kilka słów:

Codziennie w naszym kraju trwają przygotowania do setek rozmaitych konferencji, spotkań, paneli dyskusyjnych lub pokazów najnowszych osiągnięć działających na terenie państwa firm.

Skuteczna promocja w Internecie

Więcej

Wiedza ekspertów z SGGW dla branży HoReCa

M-S-M

Kilka słów:

Podczas 18. Międzynarodowych Targów Gastronomicznych EuroGastro 2014 chętni mogą wziąć udział w nieodpłatnej branżowej konferencji pt. „Gastronomia – nowe trendy i koncepty”. Poprowadzą ją eksperci z Katedry Organizacji i Ekonomiki Konsumpcji Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Spotkanie odbędzie się pierwszego dnia targów, tj. 26 marca br., w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie.

Wiedza ekspertów z SGGW dla branży HoReCa

Więcej

PR manager i social media manager w hotelu

M-S-M

Kilka słów:

W dzisiejszych czasach informacje łowimy w sieci, dlatego perfekcyjny PR manager hotelu powinien stale pogłębiać wiedzę o promocji obiektu w Internecie i najlepiej, gdy działania te podeprze o fachową wiedzę z zakresu tworzenia fanpage, blogów czy wiedzy o pozycjonowaniu serwisów, którym zamierza zlecić reklamę.

PR manager i social media manager w hotelu

Więcej

Strona: 1 2 3 4 5 6

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.